Funcionalitats

La gestió i la coordinació de la teva empresa en un sol espai.

T3 és la plataforma online que et donarà totes les solucions per a optimitzar i agilitzar els processos de facturació, CRM, projectes i l’organització del personal.

Icona del facturació del software de gestió al núvol

Facturació

Icona de Sales del software de gestió al núvol

Bancs

Icona del sistema de comandes del software de gestió al núvol

Sales

Icona de Sales del software de gestió al núvol

Order

Icona de Sales del software de gestió al núvol

Projects

Icona del CRM del software de gestió al núvol

CRM

Icona de Sales del software de gestió al núvol

Registre

Icona de Sales del software de gestió al núvol

Tiqueting

Icona de Sales del software de gestió al núvol

Connect365

Icona del facturació del software de gestió al núvol

Facturació

 

  • Emissió i generació de factures electròniques i enviament directe per correu electrònic.
  • Registre i arxiu digital de factures.
  • Comptabilització dels ingressos i les despeses no vinculades a factures.
  • Cartera de cobraments i pagaments pendents.
  • Informes i indicadors amb els resultats del teu negoci, els imports a liquidar en impostos d’IVA i IRPF.
Icona del sistema de tasques del software de gestió al núvol

Bancs

 

  • Bancs, entitats financeres i comptes bancaris centralitzats.
  • Remeses de cobrament.
  • Selecció de remeses pendents segons el control de venciments.
  • Generació automàtica d’arxius en formats SEPA per a banca electrònica.
Icona del sistema de comandes del software de gestió al núvol

Sales

 

  • Control comercial: tarifes de preus, preus especials, grups de descomptes, ofertes generals, etc.
  • Pressupostos per a elaborar ofertes comercials de productes i serveis.
  • Comandes creades a partir de pressupostos acceptats.
  • Crea factures a partir de pressupostos o comandes.
Icona del sistema de comandes del software de gestió al núvol

Order

 

  • Imputació de consums de materials, temps i despeses contra les ordres.
  • Parts de treball registrats a temps real.
  • Geolocalització.
  • Captura de la signatura del client i enviament del part signat per correu electrònic
  • Plantilles d’ordres
Icona del sistema de comandes del software de gestió al núvol

Projects

 

  • Pressupost de cost intern amb escandall de materials i recursos.
  • Plantilles de projectes model.
  • Creació del pressupost de venda.
  • Ordres de treball amb origen en projectes nous, de manteniment o servei postvenda.
  • Planificació de recursos i tasques a agendes centralitzades.
  • Monitoratge del recurs i l’ordre en què esteu treballant en cada instant.
Icona del CRM del software de gestió al núvol

CRM

 

  • Gestiona els contactes i els clients potencials per planificar les accions i mantenir la comunicació.
  • Controla les oportunitats de negoci amb les seves etapes i passos del procés de venda.
  • Visualitza la competència: identifica als teus rivals en cada oportunitat.
  • Registra i resol les reclamacions, les propostes de millora, les d’auditories…
Icona del sistema de tasques del software de gestió al núvol

Registre

 

  • Registre dels marcatges d’entrades i sortides amb geolocalització.
  • Gestió d’incidències, vacances i dies festius.
  • Informes d’inspecció de treball.

Contractació en blocs de 5 treballadors.

Icona del sistema de comandes del software de gestió al núvol

Tiqueting

 

  • Sistema de gestió de les incidències, consultes o sol·licituds dels clients.
  • Canal d’entrada de sol·licituds de servei a través del correu electrònic o portal web.
  • Automatitza la comunicació amb els clients i conserva els documents intercanviats i les
    converses per a mantenir la traçabilitat i cronologia.
Icona del CRM del software de gestió al núvol

Connect 365

 

  • Vinculació de les converses de correu electrònic, emmagatzematge i compartició d’arxius i sincronització i centralització d’agendes.
  • Microsoft 365: Outlook, Sharepoint i Calendar.
  • Google: Gmail, Drive i Calendar.

Necessites un T3?

T3 és tan flexible que podràs fer-te la teva configuració única amb els mòduls i usuaris que necessites. El nostre equip de desenvolupadors fa evolucionar l’eina cap a les necessitats reals de les empreses.