Funcionalitats
La gestió i la coordinació de la teva empresa en un sol espai.
T3 és la plataforma online que et donarà totes les solucions per a optimitzar i agilitzar els processos de facturació, CRM, projectes i l’organització del personal.
Facturació
Bancs
Vendes
Ordres
Projectes
CRM
Registre
Ticketing
Connectors
Assistent AI
Facturació
- Emissió i generació de factures electròniques i enviament directe per correu electrònic.
- Registre i arxiu digital de factures.
- Comptabilització dels ingressos i les despeses no vinculades a factures.
- Cartera de cobraments i pagaments pendents.
- Informes i indicadors amb els resultats del teu negoci, els imports a liquidar en impostos d’IVA i IRPF.
Bancs
- Bancs, entitats financeres i comptes bancaris centralitzats.
- Remeses de cobrament.
- Selecció de remeses pendents segons el control de venciments.
- Generació automàtica d’arxius en formats SEPA per a banca electrònica.
Vendes
- Control comercial: tarifes de preus, preus especials, grups de descomptes, ofertes generals, etc.
- Pressupostos per a elaborar ofertes comercials de productes i serveis.
- Comandes creades a partir de pressupostos acceptats.
- Crea factures a partir de pressupostos o comandes.
Ordres
- Imputació de consums de materials, temps i despeses contra les ordres.
- Parts de treball registrats a temps real.
- Geolocalització.
- Captura de la signatura del client i enviament del part signat per correu electrònic
- Plantilles d’ordres
Projectes
- Pressupost de cost intern amb escandall de materials i recursos.
- Plantilles de projectes model.
- Creació del pressupost de venda.
- Ordres de treball amb origen en projectes nous, de manteniment o servei postvenda.
- Planificació de recursos i tasques a agendes centralitzades.
- Monitoratge del recurs i l’ordre en què esteu treballant en cada instant.
CRM
- Gestiona els contactes i els clients potencials per planificar les accions i mantenir la comunicació.
- Controla les oportunitats de negoci amb les seves etapes i passos del procés de venda.
- Visualitza la competència: identifica als teus rivals en cada oportunitat.
- Registra i resol les reclamacions, les propostes de millora, les d’auditories…
Registre
- Registre dels marcatges d’entrades i sortides amb geolocalització.
- Gestió d’incidències, vacances i dies festius.
- Informes d’inspecció de treball.
Contractació en blocs de 5 treballadors.
Ticketing
- Sistema de gestió de les incidències, consultes o sol·licituds dels clients.
- Canal d’entrada de sol·licituds de servei a través del correu electrònic o portal web.
- Automatitza la comunicació amb els clients i conserva els documents intercanviats i les
converses per a mantenir la traçabilitat i cronologia.
Connectors
- Vinculació de les converses de correu electrònic, emmagatzematge i compartició d’arxius i sincronització i centralització d’agendes.
- Microsoft 365: Outlook, Sharepoint i Calendar.
- Google: Gmail, Drive i Calendar.
Assistent AI
- Integració de AI Services de Microsoft Azure.
- Eines per automatitzar processos.
- Assistent virtual de suport funcional.
- Prediccions sobre la base de dades històriques.
Necessites un T3?
T3 és tan flexible que podràs fer-te la teva configuració única amb els mòduls i usuaris que necessites. El nostre equip de desenvolupadors fa evolucionar l’eina cap a les necessitats reals de les empreses.